RCR ili RCR-F: kako izabrati |
Bicikl RCR-F Pro je dizajniran za takmičenja na brdovitim terenima.Naročito je efikasan na stazama sa manje od 1500 m pozitivnog uspona na 100 km, s prosečnim brzinama od 35 do 50 km/h.
Bicikl RCR Pro je dizajniran da premaši očekivanja na brdskom do planinskom terenu.Zato je savršen za trejl staze sa više od 1500 m pozitivnog uspona na preko 100 km, s prosečnim brzinama od 25 do 35 km/h. |
Priča koja prati dizajn:aerodinamika |
Ram na biciklu RCR-F je rezultat rada na aerodinamici, koji smo obavili s našim partnerom i stručnjakom za optimizaciju aerodinamike, brendom Swiss Side.
Cilj im je bio samo jedan: da dizajniramo najbrži drumski bicikl!
Nakon CFD stimulacija i testiranja u vazdušnom tunelu, konačna ispitivanja su sprovedena na terenu, od strane naših profesionalnih sportista.
Rezultat: RCR-F je 13 vati brži od modela RCR pri 45 km/h. |
Priča koja prati dizajn: čvrstina i performanse |
Drugi aspekt njegovog razvoja je krutost, sa ciljem da zadovolji potrebe najzahtevnijih trkača i maksimizira performanse.
Da bi se to postiglo, dizajniran je karbonski sloj Super High Modulus sa 517 slojeva, napravljenih isključivo od visokokvalitetnih ugljeničnih vlakana.
RCR-F je 7% tvrđi napred od RCR-a, što ga čini posebno efikasnijim u brzim fazama kao što su napadi ili sprintovi. |
Ram / viljuška RCR-F PRO |
Ram i viljuška na modelu RCR-F Pro su dizajnirani za brze vožnje po brdovitim terenima.
Slojevita struktura Super High Modulus je napravljena od izuzetnih vlakana, pa pruža maksimalne performanse u kombinaciji s odličnom stabilnošću pri velikim brzinama.
Ovaj ram je napravljen u saradnji sa timom World Tour Decathlon Ag2r La Mondiale i korišćen je na najdužim rutama UCI circuit.
Ukupna težina rama: 1010 g (veličina M)
Ukupna težina viljuške: 420 g |
Sistem upravljača RCR-F PRO |
Kombinacija DEDA x VR RCR-F je za optimizaciju aerodinamike, čvrstine i ergonomije.
Ergo ulošci na upravljaču poboljšavaju prianjanje na donjem delu upravljača.
Ima i držač za ciklometar GPS — kompatibilan sa Garmin, Wahoo i Bryton.
Mogućnost ugradnje nastavaka za triatlon VR x Deda.
Širina upravljača i dužina lule zavise od veličine rama:
XXS 70-400
XS 80-400
S 90-420
M 100-420
L 110-440
XL 120-440
Širina se meri na krajevima upravljača. |
SHIMANO DURA ACE DI2 R9200 grupa sa snagom meterhidrauličkih disk kočnica |
Lancobrani 52/36,
R9250 prednji menjač,
R9250 12-brzinski zadnji menjač,
DI2 R9270,
menjači sa 12 brzina,
R9200 11-34 kaseta.
Dužina kurble u zavisnosti od veličine rama:
R9200 radilice + Dura-ace dual 9200 P merač snage
XXS XS 165 mm,
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L i XL 175 mm. |
Disk kočnice SHIMANO DURA ACE 9270 |
Hidraulične kočnice sa diskom:
Shimano R9270 kočione ručice,
Shimano R9270 disk kočione čeljusti,
Shimano R9270 160 mm prednji disk,
Shimano R9270 140 mm zadnji disk. |
Točkovi Swiss Side Hadron² 625 Ultimate |
Maksimalne aerodinamičke performanse sa DT Swiss 180 glavčinama i SINC keramičkim ležajevima — HADRON² Ultimate točkovi nude najbolje aero performanse.Konstrukcija sa kukama dizajnirana za optimalnu ravnotežu između otpora pri okretanju i aerodinamičnih performansi.
Sa visinom oboda od 62 mm, ovi točkovi su idealni za vožnju po zahtevnom terenu.
Težina prednjeg točka:HADRON² Ultimate 625: 772 g.
Težina zadnjeg točka: HADRON² Ultimate 625: 889 g. |
Spoljne gume Continental |
GP 5000S TR 28 sekcija guma pozadi.
Prednja guma Continental Aero 111 TLR 26.
Savetujemo vam da promenite svoje gume u tubeless pomoću ventila bez unutrašnje gume i preventivne tečnosti koji se isporučuju sa biciklom.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja. |
Sedište / šipka sedišta |
RCR karbonska šipka sedišta (15 mm pomak).
Dimenzije prema veličini rama:
XXS 268 mm,
XS 314 mm,
S 330 mm,
M 352 mm,
L 400 mm,
XL 410 mm.
Sedište FIZIK ARGO VENTO 00 (140 mm) |
Biranje veličine |
RCR-F je na raspolaganju u veličinama XS do XL.
Pogledajte informacije o geometriji i korespondenciju veličine korisnika na fotografijama proizvoda.
Budite sigurni da znate svoje mere da biste napravili pravi izbor rama i savršeno prilagodili svoje tri tačke podrške da biste u potpunosti uživali u RCR-F.
Ako je moguće, preporučljivo je da uradite montažu bicikla pre kupovine. |
Održavanje lančanika |
Želimo da vam skrenemo pažnju na potrebu redovnog održavanja pogona, naročito ako vozite u teškim uslovima (po vlažnim i/ili prljavim putevima).
Redovno održavanje omogućava da pogon duže traje.
Preporučujemo da redovno održavate bicikl i koristite pribor za čišćenje: 8751194.
Neophodno je i redovno proveravati lanac.Možete koristiti tester habanja lanca, referenca: 8901475 |
Životni vek pogonskog sklopa |
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Navedene cifre su prosečne, date samo kao indikatori i mogu zavisiti od održavanja pogona.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5.000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Loše održavan lančanik može dovesti do iskakanja lanca, što može oštetiti ram. |
Održavanje hidraulične kočnice |
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da odzračite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje. |
Upozorenje i podešavanja |
Važno: nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Otpustite kočionu čeljust.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite čeljust.
- Ako problem i dalje postoji, idite u najbližu prodavnicu. |
Garancija |
5 godina na ram i viljušku.
2 godine na delove i izradu, izuzev potrošnih delova. |