RCR ili RCR-F: kako odabrati
RCR-F Pro je dizajniran da se ističe u takmičenjima po brdovitim terenima.Naročito je efikasan na stazama ispod 1500 m pozitivnog nagiba preko 100 km, sa prosečnim brzinama od 35 do 50 km/h.
RCR Pro je dizajniran da nadmaši očekivanja na brdovitim do planinskim terenima.Zbog toga je idealan za staze sa više od 1500 m pozitivnog nagiba preko 100 km, sa prosečnim brzinama od 25 do 35 km/h.
Priča koja prati dizajn:aerodinamika
Okvir RCR-F je rezultat temeljnog rada na aerodinamici, obavljenog sa našim partnerom i stručnjakom za aerodinamičku optimizaciju, Swiss Side.
Cilj im je bio samo jedan: da dizajniraju najbrži drumski bicikl u paketu!
Nakon CFD simulacija i testova u aerotunelu, konačne konture su testirane na terenu od strane naših profesionalnih sportista.
Rezultat: RCR-F je 13 vati brži od RCR pri 45 km/h.
Priča koja prati dizajn: krutost i performanse
Drugi aspekt njegovog razvoja je krutost, sa ciljem da zadovolji potrebe najzahtevnijih trkača i maksimizira performanse.
Da bi se to postiglo, dizajniran je karbonski sloj Super High Modulus sa 517 slojeva, napravljenih isključivo od visokokvalitetnih ugljeničnih vlakana.
RCR-F je 7% tvrđi napred od RCR-a, što ga čini posebno efikasnijim u brzim fazama kao što su napadi ili sprintovi.
Ram/viljuška RCR-F PRO
Ram i viljuška RCR-F Pro dizajnirani su za brzu vožnju po kotrljanja do brdovitih terena.
Super High Modulus layup je napravljen od izuzetnih vlakana, nudeći maksimalne performanse u kombinaciji sa odličnom stabilnošću pri velikoj brzini.
Ovaj ram je razvijen zajedno sa timom World Tour Decathlon Ag2r La Mondiale i koristi se na najdužim rutama UCI staze.
Težina rama: 1010 g (veličina M).
Težina viljuške: 420 g
Kokpit RCR-F PRO
DEDA x VR RCR-F kombinacija za optimizaciju aerodinamike, krutosti i ergonomije.
Ergo drops umeci za poboljšanje prijanjanja.
Uključen je držač GPS ciklometra — kompatibilan sa Garmin, Wahoo i Briton.
Opcija za ugradnju VR x Deda triatlon ekstendera.
Širina i dužina upravljača u zavisnosti od veličine rama:
XXS 70-400,
XS 80-400,
S 90-420,
M 100-420
L 110-440,
XL 120-440.
Imajte na umu da se mere širine vrše na krajevima upravljača.
SHIMANO DURA ACE DI2 R9200 grupa sa snagom meterhidrauličkih disk kočnica
Lancobrani 52/36,
R9250 prednji menjač,
R9250 12-brzinski zadnji menjač,
DI2 R9270,
menjači sa 12 brzina,
R9200 11-34 kaseta.
Dužina kurble u zavisnosti od veličine rama:
R9200 radilice + Dura-ace dual 9200 P merač snage
XXS XS 165 mm,
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L i XL 175 mm.
Disk kočnice SHIMANO DURA ACE 9270
Hidraulične kočnice sa diskom:
Shimano R9270 kočione ručice,
Shimano R9270 disk kočione čeljusti,
Shimano R9270 160 mm prednji disk,
Shimano R9270 140 mm zadnji disk.
Točkovi Swiss Side Hadron² 625 Ultimate
Maksimalne aerodinamičke performanse sa DT Swiss 180 glavčinama i SINC keramičkim ležajevima — HADRON² Ultimate točkovi nude najbolje aero performanse.
Konstrukcija kuke, dizajnirana za optimalnu ravnotežu između otpora kotrljanja i aerodinamičkih performansi.
Sa visinom oboda od 62 mm, ovi točkovi su idealni za vožnju po zahtevnom terenu.
Težina prednjeg točka:HADRON² Classic 625: 848 g.
Težina zadnjeg točka:HADRON² Classic 625: 996 g
Spoljne gume CONTINENTAL
GP 5000S TR 28 sekcija guma pozadi.
Prednja guma Continental Aero 111 TLR 26.
Savetujemo vam da promenite svoje gume u tubeless pomoću ventila bez unutrašnje gume i preventivne tečnosti koji se isporučuju sa biciklom.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja.
Sedište / šipka sedišta
RCR karbonska šipka sedišta (15 mm pomak).
Dimenzije prema veličini rama:
XXS 268 mm,
XS 314 mm,
S 330 mm,
M 352 mm,
L 400 mm,
XL 410 mm.
Sedište FIZIK ARGO VENTO 00 (140 mm)
Biranje veličine
RCR-F je na raspolaganju u veličinama XS do XL.
Pogledajte informacije o geometriji i korespondenciju veličine korisnika na fotografijama proizvoda.
Budite sigurni da znate svoje mere da biste napravili pravi izbor rama i savršeno prilagodili svoje tri tačke podrške da biste u potpunosti uživali u RCR-F.
Ako je moguće, preporučljivo je da uradite montažu bicikla pre kupovine.
Održavanje lančanika
Želimo da vam skrenemo pažnju na potrebu redovnog održavanja pogona, posebno ako se vozite u teškim uslovima (mokri i/ili prljavi putevi).
Redovno održavanje će učiniti da pogon duže traje.
Preporučujemo korišćenje kompleta za održavanje i čišćenje bicikla, referenca:8751194.
Redovni pregledi lanca su neophodni.Možete koristiti tester habanja lanca, referenca:8901475
Životni vek pogonskog sklopa
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Cifre ispod su proseci dati kao indikacija i mogu se razlikovati u zavisnosti od brige koju vodite o svom pogonu.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5.000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Loše održavan lanac može dovesti do iskakanja lanca, što može oštetiti ram.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i čeljusti.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da odzračite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje.
Upozorenje i podešavanja
Važno: nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Otpustite kočionu čeljust.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite čeljust.
- Ako problem i dalje postoji, idite u najbližu prodavnicu.
GARANCIJA
5 godina na ram i viljušku.
2 godine za delove i rad, isključujući delove koji se troše.