RCR ili RCR-F: kako izabrati
Bicikl RCR-F Pro je dizajniran za takmičenja na brdovitim terenima.Naročito je efikasan na stazama sa manje od 1500 m pozitivnog uspona na 100 km, s prosečnim brzinama od 35 do 50 km/h.
Bicikl RCR Pro je dizajniran da premaši očekivanja na brdskom do planinskom terenu.Zato je savršen za trejl staze sa više od 1500 m pozitivnog uspona na preko 100 km, s prosečnim brzinama od 25 do 35 km/h.
Priča koja prati dizajn:aerodinamika
Ram na biciklu RCR-F je rezultat rada na aerodinamici, koji smo obavili s našim partnerom i stručnjakom za optimizaciju aerodinamike, brendom Swiss Side.
Cilj je bio samo jedan:da dizajniramo najbrži drumski bicikl!
Nakon CFD stimulacija i testiranja u vazdušnom tunelu, konačna ispitivanja su sprovedena na terenu, od strane naših profesionalnih sportista.
Rezultat: RCR-F je 13 vati brži od modela RCR pri 45 km/h.
Priča koja prati dizajn:čvrstina i performanse
Drugi aspekt razvoja ovog bicikla je njegova čvrstina, sa ciljem da zadovolji potrebe najzahtevnijih biciklista i da maksimalizuje performanse.
Da bismo ovo postigli, napravljen je karbon Super High Module sa 517 slojeva, napravljen isključivo od visokokvalitetnih karbonskih vlakana.
Model RCR-F je 7% čvršći spreda od modela RCR, što ga čini posebno efikasnijim u brzim fazama, poput napada ili sprintova.
Ram / viljuška RCR-F PRO
Ram i viljuška na modelu RCR-F Pro su dizajnirani za brze vožnje po brdovitim terenima.
Slojevita struktura Super High Modulus je napravljena od izuzetnih vlakana, pa pruža maksimalne performanse u kombinaciji s odličnom stabilnošću pri velikim brzinama.
Ovaj ram je napravljen u saradnji sa timom World Tour Decathlon Ag2r La Mondiale i korišćen je na najdužim rutama UCI circuit.
Ukupna težina rama:1010 g (veličina M)
Ukupna težina viljuške:420 g
Sistem upravljača RCR-F PRO
Kombinacija DEDA x VR RCR-F je za optimizaciju aerodinamike, čvrstine i ergonomije.
Ergo ulošci na upravljaču poboljšavaju prianjanje na donjem delu upravljača.
Ima i držač za ciklometar GPS — kompatibilan sa Garmin, Wahoo i Bryton.
Mogućnost ugradnje nastavaka za triatlon VR x Deda.
Širina upravljača i dužina lule zavise od veličine rama:
XXS 70-400
XS 80-400
S 90-420
M 100-420
L 110-440
XL 120-440
Širina se meri na krajevima upravljača.
Komplet opreme Shimano 105 DI2 R8100 12S i senzor snage Inpeak-E
Vođice za lančanik 52/36
Prednji menjač R8150
Zadnji menjač R8150 12-brzina
Menjač DI2 R8170 12-brzina
Kaseta R8100 11-34
Dužina ručice zavisi od veličine rama:ručice R8100 + INPEAK-E zamenjivi senzor napajanja (leva ručica)
XXS i XS 165 mm
S 170 mm
M 172,5 mm
L i XL 175 mm
Disk kočnice Shimano R8170
Hidraulične kočnice sa diskom:
Poluge disk kočnica Shimano R8170
Kaliperi disk kočnica Shimano R8170
Prednji disk Shimano R8170 160 mm
Zadnji disk Shimano R8170 140 mm
Klasični točkovi SWISS SIDE HADRON² 625
Felne su iste kao Ultimate Series i ekonomičnije od osovina i žbica DT Swiss, a HADRON² Classics omogućava aero točkove visokih performansi.Konstrukcija sa kukama dizajnirana za optimalnu ravnotežu između otpora pri okretanju i aerodinamičnih performansi.
Sa visinom felni od 62 mm, ovi točkovi su savršeni za neravne terene.
Težina prednjeg točka:HADRON² Classic 625: 848 g.
Težina zadnjeg točka: HADRON² Classic 625: 996 g
Gume kontintental
Guma pozadi je GP 5000S TR 28 section.
Napred je guma Continental Aero 111 TLR 26 section.
Preporuka: prebacite gume na sistem tubeless uz ventil tubeless i tečnost koju dobijate uz ovaj bicikl.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja.
Sedište / šipka sedišta
Cev nosača sedišta SRCR-F karbonska sa hodom 15
Dužina zavisi od veličine rama:
XXS 268 mm
XS 314 mm
S 330 mm
M 352 mm
L 400 mm
XL 410 mm
Biranje veličine
Model RCR-F je dostupan u veličinama XS do XL.
Pogledajte podatke o geometriji i odgovarajuće veličine korisnika u fotografijama proizvoda.
Potrebno je da znate svoje mere da biste izabrali odgovarajući kaiš i savršeno prilagodili sva tri oslonca da biste potpuno uživali u modelu RCR-F.
Preporučljivo je, ako je moguće, da se uradi posturalna analiza pre kupovine.
Održavanje lančanika
Želimo da vam skrenemo pažnju na potrebu redovnog održavanja pogona, naročito ako vozite u teškim uslovima (po vlažnim i/ili prljavim putevima).
Redovno održavanje omogućava da pogon duže traje.
Neophodno je i redovno proveravati lanac.
Životni vek pogonskog sklopa
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Navedene cifre su prosečne, date samo kao indikatori i mogu zavisiti od održavanja pogona.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5.000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Loše održavan lančanik može dovesti do iskakanja lanca, što može oštetiti ram.
Održavanje hidraulične kočnice
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja.Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da odzračite sistem.To zahteva specijalan alat i znanje.
Upozorenje i podešavanja
Upozorenje: nikad nemojte kočiti u prazno.Ako nema točka, možete izazvati zaglavljivanje kočionih obloga.
Ako se diskovi dodiruju, sledite ove korake da biste poravnali točak i kaliper:
- Popustite kaliper kočnice.
- Zakočite snažno i zategnite kaliper kočnice istovremeno.
Ako problem i dalje postoji, posetite prodavnicu.
Garancija
5 godina na ram i viljušku.
2 godine na delove i izradu, izuzev potrošnih delova.