O seriji Nanoflare |
Reket dizajniran za brzinu. Reket Nanoflare (koji zamenjuje Nanorai asortiman) je dizajniran za brzinu kako bi zadovoljio potrebe odbrambenih i igrača u parovima. Balans je pomaknut više prema ručki, za brži zamah i bolje rukovanje koje ubrzava lopticu. |
Težina reketa Nanoflare 1000 Tour: 83 g - 4U (80–84 g). |
Težina (zapravo masa) se meri u gramima. Reketi mogu biti teški između 60 do preko 100 grama. Sortirane su u klase po težini, koje se označavaju sa U. Što je reket lakši to će biti lakši za upravljanje i prijatniji, a takođe će i manje povređivati ruke i povećavati brzinu zamaha. S druge strane, teži reket će biti snažniji. |
Savitljivost reketa Nanoflare 1000 Tour: izuzetno čvrst |
Fleksibilnost se definiše kao sposobnost osovine da se savija pri udaru. Osovina može biti u rasponu od savitljive do krute.Fleksibilan vrat pruža više tolerancije i udobnosti i lako pogađa protivnički deo terena. Čvršći vrat je odzivniji i precizniji, ali zahteva brzi zamah. Čvrst reket nije mnogo tolerantan pri greškama. |
Balans reketa Nanoflare 1000 Tour: laka glava. |
Balans se odnosi na raspodelu težine reketa. Označava se u milimetrima i meri se od osnove drške do tačke ravnoteže. Reket s laganom glavom će biti pokretljiviji i reaktivniji, što ga čini savršenim za defanzivne i dubl igrače. Reketi sa teškom glavom će pružiti veću snagu, savršen izbor za ofanzivne igrače. Međutim, mogu biti teški i teško je zamahivati njima. |
Materijal reketa Nanoflare 1000 Tour: grafit HM |
Sastav reketa za badminton utiče na njegovu cenu. Čelični i/ili aluminijumski reketi su kruti, teški i bolje prilagođeni rekreativnoj upotrebi. Grafitni/aluminijumski i potpuno grafitni reketi su lagani i savršeni za početnike i napredne igrače. Na kraju, reketi napravljeni od visoko-modularnog grafita i drugih materijala, poput volframa, namenjeni su iskusnim igračima. |
Dužina reketa Nanoflare 1000 Tour: 675 mm |
Dužina reketa za odrasle meri se u milimetrima i kreće se od 660 mm do 680 mm. Varira samo dužina osovine reketa. Kraća osovina je lakša za manevrisanje i pruža bolji osećaj. Duža osovina omogućava više inercije i dodatnu snagu. |
Veličina gripa Nanoflare 1000 Tour: G5 mala (80–84 mm). |
Veličina drške se meri u milimetrima. Veličina drške je u rasponu od 75 mm do preko 90 mm i klasifikuje se u kategorije veličina koje se izražavaju sa "G". Dok je veću dršku lakše držati, mnogi igrači imaju poteškoća prilikom promene hvata. Manja drška je lakša za rukovanje i omogućava vam da više snage prenesete reketu pomoću prstiju. |
Fabričke žice Nanoflare 1000 Tour |
Reket je već nanizan žicama Yonex multifilament, kalibra 0,70 mm. |
Fabrička zategnutost Nanoflare 1000 Tour: 8–9 kg / 17,5–20 lbs |
Zategnutost se izražava u kilogramima (kg) ili funtama (lbs). Reket će imati zategnutost od 8 do 9 kg / 17,5 do 20 lbs, u zavisnosti od gubitka napetosti usled spoljašnjih uslova. |
Preporučena zategnutost Nanoflare 1000 Tour: 9–12,5 kg / 20–28 lbs |
Svaki brend preporučuje maksimalnu zategnutost svojih reketa da bi se sprečilo pucanje žice ili rama. Neki reketi imaju ojačani okvir koji može da izdrži napetost do 16 kg / 35 lbs. |
Šara žica reketa Nanoflare 1000 Tour: 22x21 |
Šara žica je broj vertikalnih žica x broj horizontalnih žica. Kad je reč o badmintonu, radi se uglavnom od krstastom nizanju. Smanjena nanizanost žica povećaće snagu i udobnost, ali će kraće trajati. |
Upustva za ožičavanje za 76 rupica s prvim krstom na A8: A = gornji, B = donji |
4 čvora.
Glavni: počnite od gornjeg centra i nižite dole do B9 (preskočite rupe A8 i A10). Idite kroz B12 ka A15, zatim se vratite na A13, dole do B10 i završite vezujući na B8.(isto sa druge strane)
Ukrštanja: Napravite čvor na B6 i počnite krstove od B9. Nastavite da nižete do A8 (preskočite A11 i A9) i završite tako što ćete vezati čvor na A5. |
Tehnologija rama Nanoflare 1000 Tour |
HM grafit, Nanocell Neo, ram Aero, kompaktan ram, Isometric, sistem Sonic Flare, Ex-Hyper MG, odbojnik Speed-Assist. |
Materijal vrata reketa Nanoflare 1000 Tour |
HM grafit, super tanki vrat, kapica Energy Boost Plus, vrat Rexis, ugrađen T-zglob |
Nanocell Neo |
Izdržljiv i iznenađujuće fleksibilan grafitni materijal koji pruža više preciznosti. |
Ram Aero |
Ram s aerodinamičnim profilom glave smanjuje otpor vazduha, što doprinosi bržim udarcima |
Kompaktni ram |
Manja veličina glave za veću preciznost |
Izometrija |
Isometrički dizajn povećava „slatku tačku“ za 7%*. U poređenju sa konvencionalnim okruglim ramovima, izometrični reket kvadratnog oblika stvara veću površinu centralnog dela, optimizujući presek kravnih spojeva. |
Sistem Sonic Flare |
Novi ultra tanak, ravan profil koji se deformiše pri udaru loptom da bi vašim udarcima dao veću brzinu. |
Super tanak vrat |
Veoma tanak vrat smanjuje otpor vazduha i reaktivnija je za brža nadigravanja |
Energi Boost Cap Plus |
Novi gornji poklopac maksimizira performanse vrata. Prednji deo optimizuje savijanje vrata i omogućava maksimalnu upotrebu Namd materijala. Kriva u obliku luka stabilizuje okvir reketa, sprečavajući da se vrat uvrne |
Vrat Rexis: |
Vrat visokih performansi precizno dizajnirana originalnom Ionek tehnikom oblikovanja. Poboljšava vaše performanse udaranja. |
Ugrađen T-spoj |
Ugrađeni T-spoj ojačava vezu između vrata i rama dok smanjuje uvijanje čime se postiže bolja kontrola. |
EX-Hyper MG |
Novi elastični grafit za snažnije udarce |
Odbojnik Speed-Assist |
ekstra čvrst i izdržljiv materijal je korišćen na rupana na dnu reketa da spreči savijanje i poboljša performanse. |
Šifra artikla i boja |
NF-1000T žuta |
Poreklo |
Tajvan |
Internacionalni igrači koji koriste reket Yonex Nanoflare 1000 |
Karolina Marin (Španija), Lakšija Sen (Indija), Tom Gikvel (Francuska) |
Rekord brzine postavljen serijom Nanoflare 1000 |
Svetski rekord u brzini je oboren reketom Yonex Nanoflare 1000 14. aprila 2023. u sali fabrike Yonex CO. Tokio, Japan.
U muškoj konkurenciji, indijski igrač Satiksaraj Rankiredi oborio je prethodni rekord koji se držao 10 godina sa udarcem od 565 km/h.
U ženskoj konkurenciji, malezijska igračica Perli Tan postavila je prvi svetski rekord sa 438 km/h. |