Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)
  • Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)
  • Sprava za trbušnjake
  • Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)
  • Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)
Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)

DOMYOS

8336573

Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)

1.999,00 RSD
Porez je uključen
  • Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)
  • Sprava za trbušnjake
  • Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)
  • Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)
Teget bučice za fitnes (2 komada po 2 kg)
VELIČINA :

Zalihe u prodavnici

Ove bučice od 2 kg su šarene i lako se drže i neće se otkotrljati kada ih spustite. Idealni su za treninge za jačanje mišića.

BENEFITI

Polivalentnost

Naš asortiman uključuje 6 različitih setova od 0.5 do 5 kg.

Stabilnost

Više se neće kotrljati na podu: nema više trčanja za njima;) !

Jednostavno održavanje

Glatki premaz se lako čisti i ne ostavlja tragove na vašem podu.

TEHNIČKE INFORMACIJE

Kako odabrati bučicu

Bez obzira na nivo vaše kondicije, trebalo bi da izaberete bučice sa kojima možete da radite vežbe održavajući odgovarajuću formu: dobra tehnika je uvek važnija od broja ponavljanja. Na kraju treninga, osetićete da su vaši mišići dobro vežbali.
Kada birate težinu, morate da uzmete u obzir koje mišiće želite da radite: odlučite se za težinu od 2 kg i više za vežbe za donji deo tela i podelite težinu na pola za vežbe gornjeg dela tela.

Ne znam koje vežbe da izvodim

Imamo puno ideja za vas. Jednostavno kopirajte i zalepite donji link u vaš pretraživač:

https://contents.mediadecathlon.com/s839587/k$f50a938fc6d427f41f23dccaee7056d6/fiche%20dumbells%20a4.pdf

Ovde možete preuzeti besplatni poster na pametni telefon ili ga odštampati. Naći ćete brojne vežbe, koje smo razvili u saradnji sa sertifikovanim trenerima.

Kako da poboljšate svoje performanse sa bučicama

Da biste svoje telo pripremili za vežbanje, važno je da uvek počnete sa zagrevanjem celog tela koristeći male tegove.
Ako ste novi u fitnesu, takođe ćete želeti da se držite malih težina (od 0,5 kg) da biste održali pravilnu formu tokom vežbi. Kada budete iskusniji, postepeno možete da povećate opterećenje (dodajući 0.5 kg na svaka dva treninga).

Bonus savet

Da bi vaše vežbe bile raznovrsnije i videli bolje rezultate, možete da povećate opseg pokreta pomoću vežbi koje radite. I zapamtite da žonglirate različitim težinama... Naravno, ne bukvalno ;) !