Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
Plave bučice za fitnes (2 komada po 0,5 kg)
  • Plave bučice za fitnes (2 komada po 0,5 kg)
  • Plave bučice za fitnes (2 komada po 0,5 kg)
  • Sklopiva prostirka debljine 8 mm za korišćenje u zatvorenom i na otvorenom
Plave bučice za fitnes (2 komada po 0,5 kg)

DOMYOS

8336570

Plave bučice za fitnes (2 komada po 0,5 kg)

699,00 RSD
Porez je uključen
  • Plave bučice za fitnes (2 komada po 0,5 kg)
  • Plave bučice za fitnes (2 komada po 0,5 kg)
  • Sklopiva prostirka debljine 8 mm za korišćenje u zatvorenom i na otvorenom
Plave bučice za fitnes (2 komada po 0,5 kg)
VELIČINA :

Zalihe u prodavnici

Osnovne bučice su savršen saveznik za jačanje tela. Na raspolaganju je 6 težina koje odgovaraju vašim potrebama!

BENEFITI

Polivalentnost

Šest modela za vaše potrebe, od 500 g do 5 kg!
Poster sa uključenim vežbama!

Stabilnost

Praktično: neće se kotrljati po podu!

Jednostavno održavanje

Glatki premaz se lako čisti i ne ostavlja tragove na vašem podu!

TEHNIČKE INFORMACIJE

Koje bučice izabrati?

Teg koji upotrebljavate zavisi od vaših sposobnosti i mišića koje želite da jačate.
Za svaki nivo postoji odgovarajući teg. Trebalo bi da to osetite kada završite sa svojim ponavljanjima vežbe. Mišići donjeg dela tela (butine, zadnjica itd.) veći su od mišića gornjeg dela (ramena, bicepsi itd.). To znači da su vam za jačanje tih mišića potrebni teži tegovi (od 2 kg) i lakši za mišiće gornjeg dela tela (1 kg).

Koje vežbe mogu da se izvode sa bučicama?

Ne znate sa kojim vežbama biste započeli ili kako se ispravno postaviti tokom vežbe?
Pogledajte donji poster:
https://contents.mediadecathlon.com/s839587/k$f50a938fc6d427f41f23dccaee7056d6/fiche%20dumbells%20a4.pdf

(Kopirajte i zalepite link u pretraživač.)
Prenesite naš poster na pametni telefon kako biste dobili besplatne vežbe, koje su osmislili naši timovi i kvalifikovani treneri.

Kako poboljšati performanse uz pomoć tegova?

Veoma je važno da uvek započnete zagrevanjem uz pomoć lakših tegova, kako bi telo bilo spremno na vežbanje.
Početnici treba da počnu sa malim tegovima (1 kg) dok se uhvate u koštac sa tehnikom pokreta.

Kada se upoznate s pokretima, možete postepeno povećavati težinu (po 500 g svaki put) svaku drugu seriju.

Dodatak

Menjajte svoj trening da biste povećali efikasnost Eksperimentišite sa aplitudom, opterećenjem i brzinom pokreta!