Reč našeg proizvodnog menadžera
Tokom razgovora sa spasiocima, saznali smo da je kontrola disanja neophodna kada učimo da plivamo. Napravili smo igru Tiball da bismo vam pružili nov i progresivan način učenja, s različitim metama koje idu do dubine od 1,40 m.
Igra Tiball se može igrati samostalno ili s drugima i pruža odličnu zabavu za roditelje i dete koje tek otkriva podvodni svet. Tiball se veoma brzo montira u vodi.
Faze vodenog buđenja
Otkrivanje vode ima 3 faze:- Upoznavanje: razvoj poverenja i prevazilaženje straha pomoću zabavnih igara.Dete se navikava na vodu.
- Uranjanje i disanje: kontrolisanje disanja kako bi se dete osetilo dovoljno bezbedno da zaroni glavu u vodu.
- Plutanje i kretanje: razvoj nezavisnosti i otkrivanje toga kako se telo ponaša u vodi pre samostalnog kretanja.
Progresivni, zabavni kurs za uspešno upoznavanje s vodom!
Preporuke za upotrebu
Proizvod se sastoji od plovka sa mrežom od 140 cm, sa šest meta s rupama označenim brojem. U torbi se nalaze i tri penaste loptice.
Kada bacite proizvod u vodu, on se rasklopi i odmah postavi pod vodom.
Ideja za igru broj 1 = Detonator
Kao što možete primetiti, svaka meta ima broj. Ovaj broj je ekvivalentan broju poena. Jedan poen za najpristupačniju metu, zatim dva, pa tri boda itd. Možete da dodate i sedmu metu tako što ćete otvoriti dno i to će važiti sedam poena.
Dete treba da uzme loptu i postigne što je moguće više poena za 30 sekundi.
Ideja za igru broj 2 = Piramida
Dete mora da ubaci loptu u prvu metu i vrati se na površinu. Zatim se vraća pod vodu i ubacuje u drugu, i tako sve do najdublje mete koju može da postigne.
Svaki put se vraća na površinu i ponovo zaranja, onoliko puta koliko preostalih meta ima.
Primer 3: 1 2 3 3 3 3 3 3 3 2 1
Primer 4: 1 2 3 4 4 4 4 4 3 2 1
Primer 5: 1 2 3 4 5 5 5 4 3 2 1
Primer 6: 1 2 3 4 5 6 5 4 3 2 1
Igru moraju da završe što je brže moguće.
Ideja za igru broj 3 = Som
Dva tima igraju jedan protiv drugog. Napadački tim postiže poene ubacivanjem loptice u jednu od meta. Odbrambeni tim pokušava da spreči da napadački tim postigne poene.
Napadački igrači mogu dodavati lopticu na površini ili pod vodom. Kada su na površini s lopticom, odbrambeni tim može da ih dodirne. Nakon pet dodirivanja loptica prelazi u drugi tim.
Odbrambeni tim ne može da dodirne napadački pod vodom, a loptu može da dotakne samo otvorenim dlanom.
Ideja za igru broj 4 = Sef
Odrasla osoba daje tajnu šifru sefa (broj) detetu, koje zatim mora da dostigne taj broj postižući poene ubacivanjem loptice u metu. Dete mora da otvori sef što je brže moguće.
Ova igra može biti timska, s jednim ili više timova.
Varijanta: Ako dete ubaci lopticu u najdublju metu, ne postiže nove poene, već dotadašnji rezultat množi sa dva.
Ideja za igru broj 5 = Podvodna košarka
Ista pravila kao i za soma, ali sa dva proizvoda Tiball.
Svaki tim ima korpu koju napada i brani, kao u košarci.