Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
Nova ambicija, novo pozicioniranje, novi identitet

Svi smo veoma uzbuđeni i ponosni što s vama možemo da podelimo novo poglavlje za Decathlon.

To će poglavlje pomoći mnogim ljudima širom sveta da dožive čuda sporta. U kompaniji Decathlon verujemo da sport ima ključnu ulogu u društvima jer im pomaže da budu zdravija i srećnija. Sport nam pomaže da se ponovo povežemo sa svojom ljudskošću, planetom i svojom fizičkom snagom. Zato smo zastali na trenutak i zapitali se ko zapravo želimo da budemo i zašto postojimo kao organizacija. U tu svrhu stvorili smo novu strategiju kako bismo konkretno razvili mnoge aspekte svog poslovanja. To uključuje ponovno stvaranje korisničkog iskustva, ubrzavanje prema cilju održivosti i sveobuhvatnu modernizaciju naše kompanije.

Decathlon svoju ponudu čini jednostavnijom za razumevanje, a istovremeno pruža najbolju opremu, ispunjavajući potrebe svih kupaca. Usredotočeni smo na stvaranje najboljeg sportskog iskustva za sve, bez obzira na to smatrate li da se sport odnosi na performanse i rekorde ili ostati u formi i zdrav. U tu svrhu, sportska inovacija nalazi se u samom središtu kompanije Decathlon.

Decathlon SportsLab povezuje nauku, inženjerstvo, dizajn i strast i stalno proučava ljudsko telo u pokretu.

Postupak izmena

Novi logo,
koji vas inspiriše

Počinjemo našu transformaciju s novim logotipom koji će vas inspirisati. Ovaj simbol predstavlja našu posvećenost osvežavanju i inovacijama kako bismo vam pružili još bolje iskustvo kupovine.

Promena web prodavnice

Nastavljamo s promenama na našoj web prodavnici kako bismo je učinili još privlačnijom i korisnijom za vas. Očekujte novi izgled koji će vam olakšati pronalaženje i kupovinu proizvoda iz udobnosti vašeg doma.

Osveženje fizičke prodavnice

U nekom nadolazećem periodu, postojeće prodavnice će se menjati kako bi se još bolje prilagodile vašim potrebama. Uživajte u poboljšanom ambijentu dok istražujete našu široku ponudu proizvoda.

Novi doživljaj u budućim prodavnicama

Sve buduće prodavnice će biti otvorene u potpuno novom duhu, osmišljene s vama na umu. Pripremite se za nezaboravno iskustvo kupovine koje će odražavati našu posvećenost kvalitetu i inovacijama koje želite.

Ono što je započelo kao san prijatelja sada je globalna kompanija s više od 100.000 članova tima i više od 1700 prodavnica u 70 zemalja, pri čemu nudi sportsku opremu za 80 sportova. Sportska robna marka podjednako namenjena početnicima i naprednima.

Radi našeg mentalnog i fizičkog zdravlja, svetu je sport potreban više nego ikad. U sklopu našeg programa North Star, imamo fantastičan cilj – Move People Through the Wonders of Sport.

Ove reči imaju mnogo važnih značenja.

Move fizički pomagati ljudima da žive aktivnim načinom života, emocionalno pomagati donoseći radost u živote ljudi i održavanje veza i bihevioralno pomagati kako bi ljudi usvojili održivija ponašanja.

People dostupno svim ljudima, na svim nivoima. Od početnika do naprednih. Danas imamo tehnologiju koja nam omogućava proizvodnju konkurentnih proizvoda svetske klase.

Wonders of Sport pružaju čaroliju koja vam omogućava da radite stvari na svoj način, uzbuđenje u učešću ili performansama, mi vam približavamo sport na vaš uključiv način.

Prvo je korisničko iskustvo, koje mora ići dalje od proizvoda i uključiti kupce u podsticajan i potpun doživljaj. Razvijaćemo svaku dodirnu tačku, stvarajući potpuno nove, kako bismo svoje klijente poveli na nezaboravno putovanje.

Sledeća je održivost. Stvaramo nove kružne poslovne modele, redizajniramo svaki pojedini proizvod imajući na umu njegov uticaj na životnu sredinu, inoviramo proizvodni proces i koristimo uzbudljive nove obnovljive materijale. Sve navedeno vraća se na našu nepokolebljivu predanost smanjenju našeg uticaja na zajedničkom igralištu, kako bi ljudi mogli da uživaju u sportovima dugo u budućnosti.

Treće je modernizacija, racionalizacija i digitalizacija celokupnog modela. Mi smo sveobuhvatna kompanija i zbog toga smo jedinstveni. Transformišemo sve od postupka stvaranja ideje i proizvodnje, sve do upotrebe i ponovne upotrebe naših proizvoda. To će nam pomoći da postanemo fleksibilniji, agilniji i reaktivniji prema potrebama sveta oko nas.

Ništa od toga nije moguće bez našeg ključnog prioriteta – naših ljudi. Želimo da naši saigrači doprinesu našoj zajedničkoj svrsi kako bi svet postao srećnije i zdravije mesto.

To će biti nasleđe kompanije Decathlon: otvaranje čuda sporta svima kroz velikodušnost, domišljatost i strast naših saigrača.

Barbara Martin-Coppola, CEO Decathlon United: „Danas je poseban trenutak u istoriji i budućnosti Decathlona. Svetu je potreban sport sada više nego ikad. Sport zbližava ljude i pomaže u poboljšanju njihovog fizičkog i mentalnog zdravlja. U Decathlonu želimo da imamo pozitivan uticaj na ljude, društvo i planetu, pokrenućemo sport. Ponosan sam što zajedno sa saigračima radimo na misiji North Star – našeg pola koji određuje smer i ambicije. Neverovatno je gledati kako se naša raznolika zajednica okuplja kako bi proslavila ono što nas čini posebnima: osnaživanje svakog pojedinca da se bavi sportom pod ličnim uslovima. Uveren sam da će se naša ambiciozna strategija i poslovni modeli koji se razvijaju ostvariti, da će Decathlon biti na čelu svog područja kao jedinstvena i pouzdana sportska oznaka."

Naš novi identitet brenda

Novi logotip sastoji se od dva elementa, našeg verbalnog žiga i našeg novog simbola, poznatog kao orbita. Predstavljajući planinu, jedro, talas ili čak otkucaje srca, vrh na kraju orbite zatvara kretanje prema novim visinama.

Simbol otvorenosti, novi logotip kompanije Decathlon svima omogućava da ga shvate onako kako žele: bilo da se radi o pristupačnosti, visokoj efikasnosti, inovaciji ili pozitivnom uticaju na životnu sredinu.

Naša nova nijansa plave živopisna je i puna energije i predstavlja kredibilitet kompanije Decathlon kao sportskog brenda. Ali naš novi identitet robne marke nadilazi naš novi logotip.

Izgrađen na modularnosti, identitet naše robne marke odražavaće našu višestruku specijalizaciju, dopirući do više ljudi, od početnika do naprednih. Doneće radost, emocije i preneti snažne vrednosti uključivosti.

Ready To Play?

Pitanje koje postavlja jeste li: Ready To play.

To je poziv kolegama, kupcima i svetu da prigrle ono što svi imamo u sebi, što osećamo od dana kada smo se rodili.
Nije važno koliko imate godina, koliko ste bogati, koliko ste snažni ili u kakvoj ste formi.
To vas pokreće kroz sport i život, s više energije i uživanja.
Ništa ne bi smelo da vas usporava, a zajedno s kompanijom Decathlon i našom predanošću stvaranju sporta za sve, ništa i neće.

Dakle, Ready To Play?