RCR ili RCR-F: kako izabrati |
Bicikl RCR-F Pro je dizajniran za takmičenja na brdovitim terenima.Naročito je efikasan na stazama sa manje od 1500 m pozitivnog uspona na 100 km, s prosečnim brzinama od 35 do 50 km/h.
Bicikl RCR Pro je dizajniran da premaši očekivanja na brdskom do planinskom terenu.Zato je savršen za trejl staze sa više od 1500 m pozitivnog uspona na preko 100 km, s prosečnim brzinama od 25 do 35 km/h. |
Priča koja prati dizajn:aerodinamika |
Ram na biciklu RCR-F je rezultat rada na aerodinamici, koji smo obavili s našim partnerom i stručnjakom za optimizaciju aerodinamike, brendom Swiss Side.
Cilj im je bio samo jedan: da dizajniramo najbrži drumski bicikl!
Nakon CFD stimulacija i testiranja u vazdušnom tunelu, konačna ispitivanja su sprovedena na terenu, od strane naših profesionalnih sportista.
Rezultat: RCR-F je 13 vati brži od modela RCR pri 45 km/h. |
Priča koja prati dizajn: čvrstina i performanse |
Drugi aspekt njegovog razvoja je krutost, sa ciljem da zadovolji potrebe najzahtevnijih trkača i maksimizira performanse.
Da bi se to postiglo, dizajniran je karbonski sloj Super High Modulus sa 517 slojeva, napravljenih isključivo od visokokvalitetnih ugljeničnih vlakana.
RCR-F je 7% tvrđi napred od RCR-a, što ga čini posebno efikasnijim u brzim fazama kao što su napadi ili sprintovi. |
Ram / viljuška RCR-F PRO |
Ram i viljuška na modelu RCR-F Pro su dizajnirani za brze vožnje po brdovitim terenima.
Slojevita struktura Super High Modulus je napravljena od izuzetnih vlakana, pa pruža maksimalne performanse u kombinaciji s odličnom stabilnošću pri velikim brzinama.
Ovaj ram je napravljen u saradnji sa timom World Tour Decathlon Ag2r La Mondiale i korišćen je na najdužim rutama UCI circuit.
Ukupna težina rama: 1010 g (veličina M)
Ukupna težina viljuške: 420 g |
Sistem upravljača RCR-F PRO |
Kombinacija DEDA x VR RCR-F je za optimizaciju aerodinamike, čvrstine i ergonomije.
Ergo ulošci na upravljaču poboljšavaju prianjanje na donjem delu upravljača.
Ima i držač za ciklometar GPS — kompatibilan sa Garmin, Wahoo i Bryton.
Mogućnost ugradnje nastavaka za triatlon VR x Deda.
Širina upravljača i dužina lule zavise od veličine rama:
XXS 70-400
XS 80-400
S 90-420
M 100-420
L 110-440
XL 120-440
Širina se meri na krajevima upravljača. |
Grupa Sram Red AXS |
Ručica menjača: RED AXS E1.
Predni menjač: RED AXS E1.
Zadnji menjač: Force AXS E1 MAX 36T.
Kaseta: RED XG 1290 10-33.
Patrona pogona: FC SRAM AXS PM 48/35T.
Kućište: SRAM DUB BB86 CERAMIQ
Pogonska osovina: FC SRAM RED AXS E1 PM 48/35T
Promenljiva dužina ručice u zavisnosti od veličine bicikla
XS 165 mm
S 170 mm
M 172,5 mm
L 175 mm
Lanac: SRAM RED E1.
Elementi SRAM-a se lako zamenjuju, a serija Force i Red su kompatibilne. |
Disk kočnice Sram Red |
Disk kočnice Sram Red E1 sa diskovima od 160 mm spreda i 140 mm pozadi.
Disk kočnice Sram Red E1 su hidraulične. One vam omogućavaju progresivnije i snažnije kočenje od hidrauličnih kočnica sa sajlom.
Kočnice ćete morati da centrirate. Jednostavno postepeno kočite 20 puta pri maloj brzini (20 km/h), a zatim ponovite pri brzini od 30 km/h. Uradite to na obe kočnice.
Centriranje stvara više trenja između diska i pakni kočnice. |
Točkovi Zipp 454 NSW |
Zipp 454 NSV tubeless za disk kočnice je idealan točak za takmičenja na putu. Ovaj točak nudi sve karakteristike koje zahtevaju biciklisti orijentisani na takmičenje.
Izuzetno je aerodinamičan i stabilan, posebno kada je vetrovito. Ovaj širi obruč je dizajniran za gume tubeless s niskim pritiskom, što smanjuje otpor i ublažava vibracije koje nastaju usled neravnina na putu.Doprinose smanjenju gubitka energije. |
Spoljne gume Continental |
Gume GP 5000S TR 28.
Preporučujemo vam da gume zamenite varijantom tubeless, koristeći ventil za tubeless koji dolazi s ovim biciklom.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja. |
Sedište / šipka sedišta |
RCR karbonska šipka sedišta (15 mm pomak).
Dimenzije prema veličini rama:
XXS 268 mm,
XS 314 mm,
S 330 mm,
M 352 mm,
L 400 mm,
XL 410 mm.
Sedište FIZIK ARGO VENTO 00 (140 mm) |
Biranje veličine |
RCR-F je na raspolaganju u veličinama XS do XL.
Pogledajte informacije o geometriji i korespondenciju veličine korisnika na fotografijama proizvoda.
Budite sigurni da znate svoje mere da biste napravili pravi izbor rama i savršeno prilagodili svoje tri tačke podrške da biste u potpunosti uživali u RCR-F.
Ako je moguće, preporučljivo je da uradite montažu bicikla pre kupovine. |
Održavanje lančanika |
Želimo da vam skrenemo pažnju na potrebu redovnog održavanja pogona, naročito ako vozite u teškim uslovima (po vlažnim i/ili prljavim putevima).
Redovno održavanje omogućava da pogon duže traje.
Preporučujemo da redovno održavate bicikl i koristite pribor za čišćenje: 8751194.
Neophodno je i redovno proveravati lanac.Možete koristiti tester habanja lanca, referenca: 8901475 |
Životni vek pogonskog sklopa |
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Navedene cifre su prosečne, date samo kao indikatori i mogu zavisiti od održavanja pogona.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5.000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Loše održavan lančanik može dovesti do iskakanja lanca, što može oštetiti ram. |
Održavanje hidraulične kočnice |
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da odzračite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje. |
Upozorenje i podešavanja |
Važno: nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Otpustite kočionu čeljust.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite čeljust.
- Ako problem i dalje postoji, idite u najbližu prodavnicu. |
Garancija |
5 godina na ram i viljušku.
2 godine na delove i izradu, izuzev potrošnih delova. |