Naše krilo, kako bi se ispunile vaše želje |
Naš cilj je da vam omogućimo da uživate na omiljenim mestima, u što brojnijim uslovima vetrovitosti, sa jednim krilom.
Osmislili smo svestrano krilo:
- Sa dobrim podizanjem pri malim brzinama: Omogućiće vam navigaciju pri slabom vetru, uz održavanje progresivnog uzleta.
- Ostaje uravnoteženo pri jačem vetru, kako biste zadržali kontrolu čak i u turbulentnijim uslovima. |
Dve prednosti: Skalabilnost i prilagodljivost |
- Kompatibilno sa celokupnim asortimanom TAAROA: Možete prilagoditi i nadograditi svoje krilo kako god želite, od prednjeg zmaja do stabilizatora, jarbola i okvira, sve je zamenljivo!
- Krilo ima standardni dvostruki US okvir (sistem pričvršćivanja krila za dasku), zbog čega je kompatibilno sa većinom dasaka na tržištu. |
Za koji nivo je najbolje? Za koju aktivnost je najbolje? |
Osmišljeno za samostalne korisnike, naše krilo je omiljeno zbog klizanja: Omogućiće vam da letite pri slabom vetru i olakšaće vam izvođenje manevara.
- Takođe se može prilagoditi početnicima: Tolerantno je, možete jednostavno leteti, a krilo će vas pratiti dok napredujete. |
Postprodajna podrška i održavanje |
- U slučaju loma ili gubitka pronaći ćete svaki element krila na našem veb sajtu (prednji zmaj, stabilizator, okvir, daska, jarbol, adapter okvira i vijci).
- U okviru se vijci nalaze u navojima od nerđajućeg čelika sa pomakom (što znači da nisu pričvršćeni za opremu), stoga se mogu zameniti u slučaju loma ili oštećenja navoja vijka. |
Prednje krilo 1/3 |
- Ovaj svestrani zmaj ima odlično podizanje i dobro funkcioniše u najvećem mogućem rasponu uslova vetrovitosti. Pumpanje je efikasno, a klizanje je maksimalizovano.
- Razmera krila (raširenog) znači da možete nastaviti da klizite, čak i sa promenama na rubu, čime se olakšavaju manevri.
- Blago izražena delta kako bi se pronašao najbolji balans između klizanja i upravljivosti. |
Prednje krilo 2/3 |
- Dizajn: Razne debljine fiberglasa (dvosmerni i jednosmerni) za optimizaciju krutosti i čvrstine folije.
- Sklapa se univerzalnim Taaroa sistemom: 3x vijka M8 za savršeno držanje - indikator izdržljivosti - lako sklapanje i rasklapanje.
- Finiš sa zaokruženim vrhovima: možete da smanjite rizik od povrede (u slučaju kontakta sa folijom) i rizik od cepanja (u kontaktu sa jedrom). |
Prednje krilo 3/3 |
DIMENZIJE
1.200 cm²
Raspon: 870 mm
Kabl: 171 mm. Težina: 1.100 g / (Puno krilo bez futrole: 4,8 kg) (+/- 10%)
1.500 cm²
Raspon: 970 mm
Kabl: 187 mm. Težina: 1.200 g / (Puno krilo bez futrole: 4,9 kg) (+/- 10%)
1.900 cm²
Raspon: 1.070 mm
Kabl: 209 mm. Težina: 1.500 g / (Puno krilo bez futrole: 5,2 kg (+/- 10%) |
Stabilizator |
- Stabilizator sa visokom razmerom (vrlo izdužen), ali sa niskom deltom i homogenim diedrom (jedan zavoj) za klizanje bez kompromisa u pogledu upravljivosti.
- Završna obrada sa zaobljenim vrhovima i ovde.
DIMENZIJE
300 cm²
Raspon: 468 mm
Kabl: 77 mm. Težina: 290 g (+/- 10%)
- Pričvršćivanje na osnovu konkavnog dela okvira: Ako želite, možete prilagoditi nagib da biste podesili snagu krila. |
Saveti za stabilizator |
- U središnjem položaju krilo je uravnoteženo za pritisak 50/50 ispod oba stopala.
- Ako pomerite stabilizator unapred, pritisak ispod prednjeg stopala se smanjuje, a krilo će biti manje snažno: Ovo je odlično ako ima mnogo vetra ili za početnike, za lakše pokretanje.
- Ako stabilizator povučete unazad, snaga krila i pritisak ispod prednje noge se povećavaju što odgovara naprednim sportistima koji žele dobar efekat rotacije za slab vetar ili skokove. |
Jarbol |
Jarbol, 80 cm:
- Dobar kompromis za maksimalnu svestranost (Krilo / zmaj / surfovanje).
- Krut za direktno i precizno okretanje (reaktivnost) između pritisaka i krila, omogućiće vam bolju kontrolu.
- Hidrodinamični profil jarbola za što je manje moguće povlačenja i dobar kvalitet klizanja. |
Okvir |
Okvir, 62 cm:
- Od livenog, obrađenog i anodizovanog aluminijuma 6061 za maksimalnu otpornost i izdržljivost.
- Navoji za vijke (zamenjivi) od nerđajućeg čelika zbog izolacione masti između materijala za smanjenje rizika od korozije.
- Sklop konusnog jarbola/okvira da krilo ne bude labavo. |
Paluba |
- Od livenog, obrađenog i anodizovanog aluminijuma, za maksimalnu otpornost.
- Utisak "otvorenih" vijaka za lakše postavljanje krila: Nema potrebe za potpunim odvijanjem vijaka kako biste ih mogli umetnuti u palubu (znatno štedi vreme kada pripremate komplet i smanjuje rizik od gubitka vijaka, jer nisu potpuno odvojeni od daske).
- Gumena površina ispod palube za zaštitu trupa daske. |
Kako izabrati pravo krilo (veličina u cm²) |
1.200 cm²: Za korisnike težine do 65 kg ili iskusne korisnike koji traže razigranije krilo po jakom vetru.
1.500 cm²: Za korisnike težine od 65 do 85 kg. Prikladno za lagane početnike i veće korisnike za intenzivnije sesije. Ovo je najsvestraniji zmaj u našem asortimanu.
1.900 cm²: Za korisnike težine preko 85 kg. Ovo je najsnažniji zmaj u asortimanu i omogućiće vam da letite pri vrlo malim brzinama. |
Krilo se dobija sa |
- Svaki element krila: Prednje krilo, stabilizator, paluba, jarbol, okvir i njegov adapter.
- Njegovi vijci: Dva vijka M6 za stabilizator, jedanaest vijaka M8 za ostatak elemenata.
- Alati: Imbusi M6 i M8 su priloženi.
- Dodatni vijci za slučaj gubitka: Dva vijka M8 i jedan vijak M6.
- Torba za nošenje. |
Lako prenošenje i sastavljanje |
- Torba za nošenje: Odlična torba za nošenje sa naramenicom, koja će olakšati prenošenje opreme od vozila do mesta.
- Odlična zaštita za krilo pomoću penaste obloge.
- Otvor na vrhu za optimizovano i pametno skladištenje.
- Središnja oznaka na dasci (štedi vreme i preciznost pri sastavljanju). |
Kontakt |
Ukoliko imate pitanja, molimo ne oklevajte da nam se obratite putem sledeće adrese:
[email protected] |