Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym

DOMYOS

8640619

Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym

5.999,00 RSD
Porez je uključen
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
  • Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
Sklopiva dvostrana prostirka za Baby Gym
VELIČINA :

Zalihe u prodavnici

Sklopiva prostirka za bebe.Udoban i prošiven materijal s dva lica koji se uklapa u uređenje vašeg doma. Dimenzije: 1,47 m x 1,75 m x 1 cm debljine

BENEFITI

Pomaže razvoju motornih veština

Prostirka je čvrsta. Odlična kao pomoć detetu u razvoju.

Kompaktnost

Sklopljena prostirka: 35 cm x 73,5 cm x 9,5 cm.

Prianjanje

Prostirka ne klizi po tlu

Lagano

Težina prostirke: 1,2 kg.

Jednostavan za korišćenje

Jednostavno napravite udobno i sigurno mesto za dečju igru.

Jednostavno održavanje

Vodootporan materijal, lako se čisti vodom i sapunom

TEHNIČKE INFORMACIJE

Kako ova prostirka hrabri decu u psihomotornom razvoju?

Omogućava deci da imaju dovoljno senzorne redundantnosti da bi poboljšala propriocepciju.
Propriocepcija je potrebna, da bi se deca dobro psihomotorno razvijala. Prostirka omogućava bezbedno kretanje. Tako pomaže detetu u psihomotornom razvoju.
Ovaj proizvod je odobrio fizioterapeut.

Glavne faze razvoja dinamičke ravnoteže

Deca mlađa od 4 godine moraju da nauče kako da kontrolišu svoje telo i kreću se u bilo kom pravcu polako se teturajući na dve noge.
Sa 4 godine dete može da hoda, stavlja jednu nogu ispred druge na stazi koja je široka bar 30,5 cm.
U uzrastu od 6 godina, deca mogu da hodaju postavljajući pete pa prste na gredi koja je širine njihovih stopala.

Psihomotorni razvoj:

Dečji psihomotorni razvoj zavisi od kombinacije genetike, motoričkih veština i mentalnih sposobnosti.
Proizvod može da utiče na psihomotorni razvoj deteta, ukoliko podržava njihove motoričke veštine.
Postoji nekoliko aspekata motoričkih veština: telesna mapa, dinamička koordinacija, ravnoteža, koordinacija očiju i ruku, fine motoričke veštine i vremenska i prostorna struktura.

Šema tela

Mapa tela se odnosi na detetovu percepciju svog tela, što im omogućava da savladaju svoje pokrete i razviju samosvest. Razvija se na osnovu senzacija i radnji ("telo koje oseća, kreće") pre nego što im bude predstavljena i opisana ("telesna predstava", crtež osobe). Što se dete više kreće, to više uči da precizira svoju mapu tela i bolje se kreće.

KOORDINACIJA RUKE I OKA

Koordinacija oko-ruka uključuje radnje koje su potrebne za ciljanje delom ili celim telom: Mališani razvijaju ovu veštinu mapiranjem staze, a zatim korišćenjem ruku i stopala da naciljaju velike predmete na velikim metama. Zatim se predmeti i mete sve više smanjuju dok se ne dođe do savršene izolacije prsta: sviranje klavira, navlačenje perli na žici, pisanje.

Vremenska i prostorna svest

Svest o vremenu i prostoru obuhvata sve ono što uključuje detetovu percepciju sebe u vremenu (pre/posle, ritmička aktivnost, dan/noć, godišnja doba, itd.) i prostoru (ispred/iza, na/ispod, desno/levo, itd.)