Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
Ružičasti gumeni pod 500 za decu

DOMYOS

8501439

Ružičasti gumeni pod 500 za decu

399,00 RSD
Porez je uključen
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
  • Ružičasti gumeni pod 500 za decu
Ružičasti gumeni pod 500 za decu
VELIČINA :

Zalihe u prodavnici

Praktična pločica od pene, koja se prodaje pojedinačno za kreiranje prilagođenog prostora za igru.

BENEFITI

Pomaže razvoju motornih veština

Postavite pločice tako da stvorite udoban prostor za kretanje vašeg deteta

Amortizacija

Materijal ublažava udarce.
Gustina: 60 kg/m3, debljina: 14 mm.

Kompaktnost

Kompaktan dizajn za lako skladištenje: 33 x 33 cm.

Prianjanje

Ne klize.

TEHNIČKE INFORMACIJE

Glavne faze razvoja dinamičke ravnoteže

Deca u uzrastu do 4 godine moraju naučiti kontrolisati svoje telo i kretati se u svim pravcima na svojim nogama.
Deca u uzrastu od 4 godine mogu hodati stavljajući jednu nogu ispred druge po putu širokom bar pola metra.
U uzrastu od 6 godina deca mogu hodati stavljajući jednu nogu ispred druge po putu širokom kao jedno njihovo stopalo.

Psihomotorni razvoj

Psihomotorni razvoj dece zasniva se na genetici, motoričkim veštinama i psihologiji. Proizvod može uticati na psihomotorni razvoj deteta ako utiče na njegove motoričke sposobnosti. Motorni razvoj ima nekoliko velikih komponenti: mapiranje tela, dinamička koordinacija, ravnoteža, koordinacija ruku i očiju, fine motoričke veštine i vremensko i prostorno strukturiranje.

Mapa tela

Mapa tela se odnosi na detetovu percepciju svog tela, što im omogućava da savladaju svoje pokrete i razviju samosvest. Razvija se na osnovu senzacija i radnji ("telo koje oseća, kreće se"), pre nego što bude predstavljena i opisana ("telesna predstava", crtež osobe).Što se dete više kreće, to više uči da precizira svoju mapu tela i bolje je u stanju da se kreće.

Koordinacija očiju i ruku

Koordinacija oko-ruka uključuje radnje koje su potrebne za ciljanje delom ili celim telom: za malu decu, prateći put, zatim ciljajući prvo na velike predmete i mete rukama i nogama, pre nego što pređu na sve manje predmete i mete dok uče da kontrolišu svoje prste: sviranje klavira, navlačenje perli na žici, pisanje.

Vremenska i prostorna svest

Svest o vremenu i prostoru obuhvata sve ono što uključuje detetovu percepciju sebe u vremenu (pre/posle, ritmička aktivnost, dan/noć, godišnja doba, itd.) i prostoru (ispred/iza, na/ispod, desno/levo, itd.)