Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU

DOMYOS

8487629

PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU

249,00 RSD
Porez je uključen
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
  • PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
PLOČE ZA VEŽBANJE ZA DECU
VELIČINA :

Zalihe u prodavnici

Osnovna, praktična ploča od pene, koja se prodaje pojedinačno za kreiranje sopstvenog prostora za igranje dece.

BENEFITI

Pomaže razvoju motornih veština

Postavite pločice tako da stvorite udoban prostor za kretanje vašeg deteta

Amortizacija

Materijal ublažava udarce.
Gustina: 45 kg/m3, debljina: 10 mm.

Kompaktnost

Kompaktan dizajn za lako skladištenje: 33 x 33 cm.

TEHNIČKE INFORMACIJE

Glavne faze razvoja dinamičke ravnoteže

Deca mlađa od 4 godine moraju da nauče kako da kontrolišu svoje telo i da se kreću u bilo kom pravcu tako što će se polako gegati napred na 2 noge.
Sa 4 godine dete može da hoda, stavljajući jednu nogu ispred druge, stazom širine najmanje metar i po.
U uzrastu od 6 godina, deca mogu da hodaju postavljajući pete pa prste na gredi koja je širine njihovih stopala.

Psihomotorni razvoj

Psihomotorni razvoj dece zavisi od kombinacije genetike, motoričkih veština i mentalnih sposobnosti. Proizvod može da utiče na psihomotorni razvoj deteta, ukoliko podržava njihove motoričke veštine.
Postoji nekoliko aspekata motoričkih veština: mapiranje tela, dinamička koordinacija, ravnoteža, koordinacija ruku i očiju, fine motoričke veštine i vremensko i prostorno strukturiranje.

Šema tela

Mapa tela se odnosi na detetovu percepciju svog tela, što im omogućava da savladaju svoje pokrete i razviju samosvest. Razvija se na osnovu senzacija i radnji ("telo koje oseća, kreće") pre nego što im bude predstavljena i opisana ("telesna predstava", crtež osobe). Što se dete više kreće, to više uči da precizira svoju mapu tela i bolje se kreće.

KOORDINACIJA RUKE I OKA

Koordinacija oko-ruka uključuje radnje koje su potrebne za ciljanje delom ili celim telom: za malu decu, prateći put, zatim ciljajući prvo na velike predmete i mete rukama i nogama, pre nego što pređu na sve manje predmete i mete dok uče da kontrolišu svoje prste: sviranje klavira, navlačenje perli na žici, pisanje.

Vremenska i prostorna svest

Svest o vremenu i prostoru obuhvata sve ono što uključuje detetovu percepciju sebe u vremenu (pre/posle, ritmička aktivnost, dan/noć, godišnja doba itd.) i prostoru (ispred/iza, na/ispod, desno/levo itd.)