Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF

ELOPS

8561219

Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF

239.999,00 RSD
Porez je uključen
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
  • Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
Zeleni pametni električni bicikl 920 E CONNECT LF
DOSTUPNE BOJE :
VELIČINA :

Zalihe u prodavnici

Ovaj pametni električni bicikl ima snažan motor srednjeg pogona koji vam omogućava da nosite svoje stvari po gradu tokom svakodnevnih aktivnosti.

BENEFITI

Autonomija

Litijum-jonska baterija 36 V 11,6 Ah (kapaciteta 417 Wh) dometa 50–90 km.

Snaga

Brda se odlično savlađuju zahvaljujući motoru srednjeg pogona Brose 50 Nm.

Mogućnost povezivanja

Povežite bicikl s pametnim telefonom uz pomoć aplikacije Decathlon Mobility.

Komfor bicikla

Suspenziona viljuška, upravljač holandskog stila i sedište za uspravan položaj.

Jednostavan za korišćenje

Shimano Nexus 7 za menjanje brzina (na rukohvatu), čak i tokom mirovanja.

Bezbednost bicikla

Ugrađena LED svetla u ram, napred i na blatobranu pozadi.

Snaga kočenja

Hidraulične kočnice Tektro obezbeđuju snažno kočenje.

Kompatibilnost

Kompatibilan s korpom, dečjim sedištem i nosačem korpe iz asortimana proizvoda.

Instrukcije


TEHNIČKE INFORMACIJE

Integrisano povezivanje 2G/WiFi/Bluetooth

Ovaj e-bicikl dolazi sa integrisanom elektronikom koja vam omogućava da povežete svoj bicikl sa pametnim telefonom i pretvorite ga u „super bicikl“. To znači da možete videti tačnu lokaciju svog bicikla u bilo kom trenutku i odmah znati da li je ukraden.

Ovu tehnologiju napravio je naš holandski partner AXA Security, koji je specijalizovan za sigurnost bicikala (svetla i brave), i to već preko 100 godina.

Troškovi povezivanja

Povezanost, poput lociranja bicikla, ima svoju cenu: SIM kartica, 2G potrošnja, obrada podataka o upotrebi bicikla, itd..

Prva godina ove usluge se dobija s kupovinom bicikla, a zatim se plaća (počev od druge godine korišćenja), ali nije obavezna.

Možete odlučiti da li želite ili ne da se pretplatite na ovaj paket (€2 godišnje), koji vam omogućava da koristite funkcije aplikacije the Decathlon Mobility.

U čemu je poenta „pametnog“ bicikla?

„Pametni“ bicikl je bicikl koji je „nadograđen“ super moćima!

Ova vrsta bicikla pruža vam skup funkcija i usluga koje ne možete dobiti od „nepametnog“, klasičnog bicikla.

Na primer, dobićete upozorenje kada neko drugi dodirne vaš bicikl ili kada se pomeri bez vašeg znanja. Uključene su i druge funkcije koje su zgodne za bicikliste, a nove se često dodaju. Tako da ovi bicikli stalno postaju sve bolji i bolji!

Pametno rešenje za zaštitu od krađa

Uz aplikaciju Decathlon Mobility možete se pretplatiti i na ekskluzivno osiguranje LAKA od €10 mesečno za kompletnu zaštitu (nesreće, oštećenja, krađe itd.) bicikla, dodataka, čak i baterije bicikla, sedam dana nedeljno, 24 sata na dan, čak i na javnim putevima.
Ukoliko se vaš bicikl ne pronađe nakon 48 sati, osiguranje LAKA vam odmah nudi zamenski ekvivalentan onom koji ste imali.

Motor

Motor srednjeg pogona Brose Drive C Mag 36 V 250 W. Pogon na pojas za tihu vožnju.

Najveći moment sile motora 50 Nm Maksimalan obrtni moment motora 50 Nm. Ovaj broj vam govori koliko lako će se bicikl nositi s određenim poteškoćama (kao što je brdo).

Motor je povezan sa senzorom obrtnog momenta za podešavanje električne pomoći na osnovu kretanja pedala i pritiska koji se na njih vrši, baš kao gas kod automobila.

Kontrola asistencije

Na levoj strani upravljača nalazi se kontrolni LCD LED ekran, pa možete izabrati između tri nivoa asistencije bez puštanja upravljača:
Način „off" - deaktiviran (baterija se ne troši),

Način 1 – ekonomski:
do 70% asistencije.
Način 2 – normalni: do 140% asistencije.
Način 3 – sportski: do 280% asistencije.
Način šetanja: pruža vam asistenciju dok gurate bicikl (do 6 km/h).

Ostale funkcije ekrana

Preostalo trajanje baterije (u procentima).
Prikazuje:
trenutnu brzinu, ukupnu razdaljinu (ODO),
današnju razdaljinu (TRIP: resetuje se držanjem dugmeta - nekoliko sekundi). Udaljenost koja se može preći s preostalom baterijom u zavisnosti od načina rada koji se koristi (TRIP TO GO).

Možete takođe i upaliti svetla, što će aktivirati pozadinsko osvetljenje ekrana.

Ispod ekrana nalazi se priključak za USB, pa možete puniti svoj pametni telefon.

Baterija

Baterija se može zaključati (dolazi s dva ključa).
Može se i izvaditi da bi se napunila (npr. u kancelariji).

Snaga

Domet baterije je samo primer, zasnovan je za osobu od 70 kg koja se vozi na relativno ravnoj ruti.

Napomena: Domet baterije može varirati u zavisnosti od težine koja se vozi (težina korisnika + težina prtljaga), nagiba ( uzbrdica) i vremenskih uslova (niske temperature smanjuju životni vek baterije).

Menjanje brzina Shimano Nexus

Ovaj tip sistema menjača je dizajniran tako da vam omogućava menjanje brzina i onda kada ne okrećete pedale. Ovo olakšava pokretanje bicikla, naročito kada nosite mnogo stvari.
Sistem je takođe otporan na udarce, jer je potpuno integrisan u glavčinu zadnjeg točka i zato mu je potrebno veoma malo održavanja.
Kontrola se vrši ručnim menjačem.
Upozorenje: sistem zahteva da zaustavite okretanje pedala na 1 sekund da biste promenili brzinu.

Ram

Ram od aluminijuma 6061 za manje težine i više dinamike. Dostupan u uniseks verziji s niskim okvirom radi lakšeg opkoračivanja, kao i u verziji s visokim okvirom.

Težina rama: između 4,6 kg i 4,8 kg, u zavisnosti od veličine i vrste rama.

Mat bela boja.

Viljuška

Aluminijumska rekreativna suspenziona viljuška Suntour Nex s hodom od 63 mm apsorbuje neravnine na putu i pruža vam više udobnosti tokom vožnje.

Kočenje

Hidraulične disk kočnice Tektro. Aluminijumske ručice kočnica.

Upravljač/lula/upravljanje

Aluminijumska ručka holandskog tipa i lula (prečnik: 25,4 mm) koje se mogu pomerati gore ili dole za udobniji, uspravniji položaj leđa.
Rukohvati s konektorima za svetla Vioo Clip koja omogućavaju da budete vidljivi sa strane tokom vožnje.

Sedište / šipka sedišta

Aluminijumska šipka sedišta (prečnik: 28,6 mm). Široko sedište čija se podloga od pene razlikuje u tvrdoći na osnovu tačaka pritiska između zadnjice i sedišta. Podesiva stezaljka omogućava optimizaciju položaja sedišta.
Stezaljka sedišta sa mogućnošću zaključavanja (prečnik: 31,8 mm) tako da oportunistički lopovi ne mogu da vam ukradu sedište/šipku sedišta.

Vidljivost

Prednja i zadnja svetla Axa LED na baterije zahtevaju da kontrolni ekran bude uključen. Prednje svetlo ugrađeno u ram, a zadnje u zadnji blatobran, pa se ne može polomiti.
Svetla 20 luksa.
Može da se vidi sa udaljenosti od 150 m odzada i 30 m od spreda.
Zadnji reflektor ugrađen u nosač korpe.

Pogonski sklop / pedale

Glavčina sa zupčanicima Shimano Nexus sa 7 brzina, koja se kontroliše na upravljaču. Jednostruki lančanik 44 T, aluminijumske ručice 170 mm i zupčanik 19T.
Razvoj u metrima: od 3,12 m do 7,66 m. Brzine možete menjati bez pedaliranja, što je praktično u gradskoj vožnji. Jednostruki lančanik i zupčanik ograničavaju održavanje i pad lanca. Zatezač lanca za kompenzaciju istezanja.
Uski lanac EPT KMC Z1eHX protiv rđe, ojačan za električna bicikla.
Aluminijumske pedale.

Točkovi

Gume 60 TPI, 700 x 44 tip sa niskim pritiskom za glatku i udobniju vožnju.

Ventili šreder.
Idealan pritisak je između 3,5 i 4 bara. Ovo optimizuje vek trajanja baterije i sprečava bušenje.
1 mm najlonska unutrašnja obloga gume.

Bicikl ima osovine 3/8" sa 26 navoja po inču. (prednji i zadnji točak).

Reflektivna traka za bolju vidljivost.

Oprema

Zadnji nosač korpe, prednja i zadnja svetla na baterije, prednji i zadnji blatobran, bočni nogar, štitnik lanca.

Nogari

Bočni nogar je zašrafljen u ram i naročito izabran da izdrži težinu električnog bicikla, kao i da mu pruži više stabilnosti dok je parkiran.
Nije predviđen da izdrži težinu dečjeg sedišta i deteta tokom mirovanja.

Kompatibilni dodaci

Pak treger može podneti 27 kg, uključujući i dečje sedište i sve naše torbe Elops.Ram ima umetke na šipci sedišta koji mogu da drže sklopivu bravu kao što je Ringlock (brava okvira zadnjeg točka koja sprečava okretanje zadnjeg točka dok je bicikl parkiran).

Upravljač je kompatibilan s našom korpom 500 od 12 l.

Ovaj bicikl nije testiran i odobren za upotrebu s prikolicom.

Kako radi električni bicikl?

Električni bicikli vam pomažu u pedaliranju, pa ne morate mnogo da se znojite. Međutim, da bi vam motor pružio ovu pomoć, ipak morate da okrećete pedale.
Motor vas pokreće do maksimalne brzine od 25 km/h i isključuje se kada prestanete da okrećete pedale.
Ako ne želite da koristite asistenciju, ona se uvek može isključiti, pa možete voziti kao da ste na običnom biciklu.
Vaš električni bicikl je takođe testiran i na kiši.

Koja je prava veličina?

Dostupne dve veličine, s dva oblika rama (visok/nizak).
Veličina S / M:od 1,55 cm do 1,75 cm. Veličina L/XL: od 1,75 m do 1,95 m. Ako ste između veličina, veća će vam pružiti viši i udobniji položaj.

Težina bicikla

(sa pedalama i baterijom):
Veličina M: 26,08 kg (visok ram) i 25,2 kg (nizak ram). Veličina L: 26,58 kg (nizak ram) i 25,88 kg (visok ram).

Maksimalna težina

Ovaj električni bicikl odobren je u skladu sa standardom EN 15194 za maksimalnu težinu od 150 kg (bicikl + korisnik + teret).

Kako puniti električni bicikl

Uklonjiva baterija koja se može i zaključati može se puniti u utičnici, na biciklu ili bez njega. Bicikl ima punjač u ove svrhe.
Potrebno je pet sati da bi se potpuno prazna baterija napunila.

Održavanje / skladištenje

Litijum-jonsku bateriju je najbolje redovno puniti, pre nego što se potpuno isprazni.

Ako bateriju ne koristite duži vremenski period, držite je u načinu rada „deep sleep“, napunjenu do 80%. U suprotnom, punite je svaka tri meseca.

Najbolje je da bateriju čuvate na toplom i suvom mestu (25 °C).

Transport / reciklaža

Kao deo naše ekološke politike, u Francuskoj stare baterije možete ostaviti u radionici Decathlon prodavnice da bi ih recikliralo odobreno telo. Procedura i dobavljač reciklaže razlikuju se od zemlje do zemlje.

Litijum-jonske baterije podležu pravilima specijalnog transporta (brodovi, avioni).
Dokument za vašu bateriju, koji se zove MSDS, možete tražiti od Decathlon-ovih biciklističkih timova.

Raspoloživost rezervnih delova

Električni delovi biće dostupni 10 godina (motor, baterija, električni delovi) ili, ako budu zamenjeni, biće kompatibilni s prethodnim modelima.

Saveti za održavanje

1) Pre izvođenja bilo kakvih radova na električnom biciklu (čišćenje, električno ili mehaničko održavanje), morate prvo isključiti električni bicikl i izvaditi bateriju. 2) Ne zaboravite da servisirate pogon (očistite i podmažite lanac).
3) Ne koristite pranje pod pritiskom.

Saveti za odlaganje

Čuvajte bicikl na zaštićenom mestu ili ga prekrijte navlakom.
Preporučljivo je i da izvadite bateriju i držite je na sobnoj temperaturi kada je ne koristite duži vremenski period, kao što je navedeno u uputstvima.

Ograničenja

Morsko okruženje (vazduh, prskanje mora) je veoma korozivno za mehaničke i metalne delove, zato vam savetujemo da redovno mažete čitav pogonski sklop bicikla i povremeno obrišete bicikl vlažnom krpom (upravljač, cevi, sedište), kako biste uklonili eventuelne naslage soli.

Dizajn

Dizajnirali timovi inženjera i dizajnera u Lilu. Sastavljeno u Portugaliji.

Nekoliko reči tima

„Ovaj prvi povezani Decathlon bicikl je pre svega efikasan odgovor na borbu protiv krađe bicikala i da električni bicikl postane prava i trajna alternativa vozilima sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.Ovo tehničko rešenje takođe omogućava korišćenje novih usluga koje nisu moguće sa biciklom koji nije povezan. To su pametni i razvijajući se bicikli koji doprinose prijatnijem, bezbednijem i praktičnijem korisničkom iskustvu.