Motor
Motor zadnjeg točka od 36 volti, maksimalna snaga 250 W. Maksimalni obrtni moment 35 Nm.
To omogućava ocenu sposobnosti u savladavanju određenih prepreka (npr. uspon). Motor je takođe povezan sa senzorom kadence koji omogućava električnu pomoć na osnovi pedaliranja.
Kontrola asistencije
LED kontrolna konzola se nalazi pored leve ručice pa ne morate da puštate upravljač kako biste odabrali jedan od 3 načina pomoći: Economy (15km/h max), Normal (22km/h max) i Sport (25km/h max.).
Napunjenost baterije prikazuje se na istom ekranu uz pomoć LED pokazivača.
Takođe možete i da kontrolišete glavna svetla.Pomoćno osvetljenje je neophodno za upravljanje svetlima.
Baterija
Veoma pouzdana 36V 8.7Ah LG/Samsung litijum-jonska baterija sa kapacitetom od 313Wh.
Baterija se može zaključati (dolazi s dva ključa).
Može se i izvaditi da bi se napunila (npr. u kancelariji).Važno: baterija treba da bude zaključana kada se koristi da bi se zadržala u svom kućištu i da bi se sprečilo slučajno isključivanje. Težina baterije: 2,24 kg
Snaga
Domet baterije kapaciteta 313Wh je najmanje 20 km (režim 3 - SPORT) i do 50 km (režim 1 - ECO).
Domet baterije je samo primer, zasnovan je za osobu od 70 kg koja se vozi na relativno ravnoj ruti.
Napomena: Domet baterije može varirati u zavisnosti od težine koja se vozi (težina korisnika + težina prtljaga), nagiba ( uzbrdica) i vremenskih uslova (niske temperature smanjuju životni vek baterije).
Ram
Čelični ram sa niskim prolazom u holandskom stilu za lakše rukovanje. Čelik efikasnije apsorbuje vibracije i time pruža veću udobnost korisniku.
Težina rama = 7,2 kg
Mat crna završna obrada.
Viljuška
Čelična viljuška koja efikasnije apsorbuje vibracije za više udobnosti.
Kočenje
Prednje i zadnje TEKTRO V-kočnice sa zamenljivim pločicama da bi se izbeglo potpuno rastavljanje i olakšala zamena kada se kočnice istroše.
Zadnja kočnica ispod okvira za bolju estetiku.
Aluminijumske ručice kočnica.
Zamenljive kočione pločice (referenca: 8325106)
Upravljač/lula/upravljanje
Aluminijumska ručka holandskog tipa i lula (prečnik: 22,2 mm / 1") koje se mogu pomerati gore ili dole za udobniji, uspravniji položaj leđa. Rukohvati s konektorima za svetla Vioo Clip koja omogućavaju da budete vidljivi sa strane tokom vožnje.
Sedište / šipka sedišta
Podesiv prečnik šipke sedišta = 27,2 mm.
Široko sedište sa različitom penastom postavom, u odnosu na tačke pritiska između zadnjice i sedišta. Podesiva stezaljka omogućava optimizaciju položaja sedišta.
Stezaljka sedišta sa mogućnošću zaključavanja (prečnik: 31,8 mm) tako da oportunistički lopovi ne mogu da vam ukradu sedište/šipku sedišta.
Vidljivost
Prednja i zadnja svetla Axa LED na baterije zahtevaju da kontrolni ekran bude uključen. Prednje svetlo ugrađeno u ram, a zadnje u zadnji blatobran, pa se ne može polomiti.
Svetla 20 luksa.
Mogu da se vide sa udaljenosti od 150 m otpozadi, i svetle 30 m napred.
Zadnji reflektor ugrađen u nosač korpe.
Pogonski sklop / pedale
Jednostruki lančanik sa 42 zuba, aluminijumske kurble od 170 mm i Shimano TZ500-6 6-brzinski slobodni točak (14x28 zuba) za lakšu vožnju u gradovima i preko povremenih nagiba kao što su mostovi.
Razdaljina: od 3,21 do 6,42 m. B'Twin by Microshift zadnji mjenjač.
KMC Z7 RB lanac sa 114 karika otporan na rđu. Pedale od smole za uštedu težine u poređenju sa aluminijumom.
Točkovi
28" (700) prednji i zadnji točkovi ojačani aluminijumom sa dvostrukim zidovima, 36 krakova.
Zašto smo izabrali ovu veličinu točka? Kako bi naši korisnici uživali u udobnijoj vožnji. Prednji i zadnji točkovi su bezbedno pričvršćeni da bi se sprečila krađa. Prečnik osovine zadnjeg točka: 12 mm. Prečnik osovine prednjeg točka: 9 mm.
Gume
700 x 44 gume sa niskim pritiskom za glatku i udobniju vožnju. Gume Gum Wall 30 TPI sa zaštitom od bušenja od 1 mm i reflektujućim trakama.
Schrader ventili olakšavaju naduvavanje guma (i na benzinskim stanicama). Idealan pritisak je između 3,5 i 4 bara. Ovo optimizuje vek trajanja baterije i sprečava bušenje.
Oprema
Zadnji nosač korpe, prednja i zadnja svetla na baterije, prednji i zadnji blatobran, bočni nogar, štitnik lanca.
Nogar
Bočni nogar je zašrafljen u ram i naročito izabran da izdrži težinu električnog bicikla, kao i da mu pruži više stabilnosti dok je parkiran.
Nije predviđen da izdrži težinu dečjeg sedišta i deteta tokom mirovanja.
Kompatibilni dodaci
Nosač može poneti 27 kg, uključujući i dečje sedište i sve naše torbe Elops.
Ram je opremljen vijcima za montiranje: na cevi sedišta koja može da drži sklopivu bravu i Ringlock bravu rama koja sprečava okretanje zadnjeg točka kada je bicikl parkiran.
Upravljač je kompatibilan s našom korpom 500 od 12 l.
Ovaj bicikl nije testiran i odobren za upotrebu s prikolicom.
Kako radi električni bicikl?
E-bicikli pomažu pri okretanju pedala kako biste ograničili umor. Međutim, da bi vam motor pružio ovu pomoć, ipak morate da okrećete pedale.
Motor vas pokreće do maksimalne brzine od 25 km/h i isključuje se kada prestanete da okrećete pedale.
Ako ne želite da koristite asistenciju, ona se uvek može isključiti, pa možete voziti kao da ste na običnom biciklu.
Vaš električni bicikl je takođe testiran i na kiši.
Koja je prava veličina?
Ram u jednoj veličini: za osobe visoke od 160 cm do 190 cm.
Težina bicikla
25,9 kg (uključujući pedale i bateriju).
Maksimalna težina
Ovaj električni bicikl odobren je u skladu sa standardom EN 15194 za maksimalnu težinu od 125 kg (bicikl + korisnik + teret).
Kako puniti električni bicikl
Uklonjiva baterija koja se može i zaključati može se puniti u utičnici, na biciklu ili bez njega. Uz kupovinu bicikla dolazi i punjač.
Potrebno je pet sati da bi se potpuno prazna baterija napunila.
Održavanje / skladištenje
Litijum-jonsku bateriju je najbolje redovno puniti, pre nego što se potpuno isprazni.
Ako bateriju ne koristite duži vremenski period, držite je u načinu rada „deep sleep“, napunjenu do 80%. U suprotnom, punite je svaka tri meseca.
Najbolje je da bateriju čuvate na toplom i suvom mestu (25 °C).
Transport baterije / reciklaža
Kao deo naše ekološke politike, u Francuskoj stare baterije možete ostaviti u radionici Decathlon prodavnice da bi ih recikliralo odobreno telo. Procedura i dobavljač reciklaže razlikuju se od zemlje do zemlje.
Litijum-jonske baterije podležu pravilima specijalnog transporta (brodovi, avioni).
Dokument za vašu bateriju, koji se zove MSDS, možete tražiti od Decathlon-ovih biciklističkih timova.
Dostupnost rezervnih delova
Električni delovi biće dostupni 10 godina (motor, baterija, električni delovi) ili, ako budu zamenjeni, biće kompatibilni s prethodnim modelima.
Saveti za održavanje
1) Pre izvođenja bilo kakvih radova na električnom biciklu (čišćenje, električno ili mehaničko održavanje), morate prvo isključiti električni bicikl i izvaditi bateriju. 2) Redovno održavajte pogonski sklop (lanac treba očistiti i podmazati) kada pokazuje znake rđe ili nakupljanja prljavštine.
3) Ne koristite mašinu za pranje pod pritiskom.
Saveti za odlaganje
Čuvajte bicikl na zaštićenom mestu ili ga prekrijte navlakom.
Preporučljivo je i da izvadite bateriju i držite je na sobnoj temperaturi kada je ne koristite duži vremenski period, kao što je navedeno u uputstvima.
Ograničenje upotrebe
Morsko okruženje (vazduh, prskanje mora) je veoma korozivno za mehaničke i metalne delove, zato vam savetujemo da redovno mažete čitav pogonski sklop bicikla i povremeno obrišete bicikl vlažnom krpom (upravljač, cevi, sedište), kako biste uklonili eventuelne naslage soli.
Dizajn
Dizajniran u Lilu od strane tima inženjera i dizajnera.
Sastavljen u Portugalu.
Nekoliko reči tima
Električni bicikli omogućavaju vožnju bez znojenja i kašnjenja, a možete nositi i sve što vam treba. Bicikl time postaje svakodnevno transportno sredstvo. Zato ostavite automobil u garaži i isprobajte gradski bicikl: bićete oduševljeni. "