Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU

DOMYOS

8501326

TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU

2.999,00 RSD
Porez je uključen
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
  • TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
TUNEL ZA BEBI GIMNASTIKU
VELIČINA :

Zalihe u prodavnici

Višenamenski i podesivi tunel za učenje puzanja i kreiranje vežbi sa preprekama za poboljšanje motoričkih veština.Dimenzije :Dužina: 1,5 m (2 x 0,75 m)

BENEFITI

Pomaže razvoju motornih veština

2 dela (s otvorima/mračan) za postepeno napredovanje.

Podesiv

Povezuje se radi pravljenja zavoja ili se spaja s drugim tunelom.

Jednostavan za korišćenje

Sklapa se i rasklapa za 2 sekunde.

Kompaktnost

Sklopivi tunel s vezicama.Lako se skladišti.

TEHNIČKE INFORMACIJE

Glavne faze razvoja dinamičke ravnoteže

Pre 4. godine, deca moraju da nauče da se kreću u datom smeru tako što postepeno napreduju krećući se jednom nogom za drugom.
Sa 4 godine, deca mogu da hodanju jednu nogu pred drugom po gredi koja je jedan i po put veća od njihovo stopala.
U uzrastu od 6 godina, deca mogu da hodaju postavljajući pete pa prste na gredi koja je širine njihovih stopala.

Psihomotorni razvoj :

Dečji psihomotorni razvoj zavisi od kombinacije genetike, motoričkih veština i mentalnih sposobnosti.
Proizvod može da utiče na psihomotorni razvoj deteta, ukoliko podržava njihove motoričke veštine.
Postoji nekoliko aspekata motoričkih veština: telesna mapa, dinamička koordinacija, ravnoteža, koordinacija očiju i ruku, fine motoričke veštine i vremenska i prostorna struktura.

Mapa tela

Mapa tela se odnosi na detetovu percepciju svog tela, što im omogućava da savladaju svoje pokrete i razviju samosvest. Razvija se na osnovu senzacija i radnji ("telo koje oseća, kreće") pre nego što im bude predstavljena i opisana ("telesna predstava", crtež osobe). Što se dete više kreće, to više uči da precizira svoju mapu tela i bolje se kreće.

Koordinacija očiju i ruku

Koordinacija oko-ruka uključuje radnje koje su potrebne za ciljanje delom ili celim telom: za malu decu, prateći put, zatim ciljajući prvo na velike predmete i mete rukama i nogama, pre nego što pređu na sve manje predmete i mete dok uče da kontrolišu svoje prste: sviranje klavira, navlačenje perli na žici, pisanje.

Vremenska i prostorna svest

Svest o vremenu i prostoru obuhvata sve ono što uključuje detetovu percepciju sebe u vremenu (pre/posle, ritmička aktivnost, dan/noć, godišnja doba itd.) i prostoru (ispred/iza, na/ispod, desno/levo itd.)