Linija RCR |
RCR asortiman je prava poslastica za bicikliste koji žele kompletan bicikl bez kompromisa. Za ovaj bicikl, performanse su nam bile prioritet. Poprečni preseci svake cevi su izračunati da budu što efikasniji u glavnim uglovima vetra (-15°/+15°).
Ovaj bicikl spada u kategoriju "lakih aero" bicikala, nudeći savršenu ravnotežu između težine, krutosti i aerodinamike i rezultirajući izuzetnim biciklom.Ako želite bicikl za sve terene, model RCR je za vas! |
Koja je razlika između RCR i RCR Pro? |
Ono što čini karbonski ram je njegova geometrija, oblici i raspored. Polaganje je način na koji se sklapaju karbonska vlakna. Nemaju sva vlakna ista svojstva.
Na ramu RCR-a koristimo samo vlakna visokog modula. Na RCR PRO smo odabrali izuzetna vlakna koja čine bicikl tvrđim u područjima koja su pod najvećim stresom i koja blago smanjuju težinu.
RCR PRO je spreman da se takmiči na najvišem nivou. |
Pobliže o ramu |
Ram RCR-a je težak 830 g (farban) u veličini M.
RCR viljuška je teška 380 g (farbana) u veličini M.
Ram može da primi gume širine do 33 mm.
Moguće su male varijacije u težini u zavisnosti od boje (+/- 50 g). Ramovi od karbona ne smeju se pričvrstiti na gornju cev, sedišnu cev i donju cev pomoću stege (stalak za radionicu, nosač za bicikl). Karbon je vrlo čvrst materijal, ali ne podnosi kompresiju. |
Kokpit |
Integrisali smo delove ležajeva tako da se RCR nesmetano upravlja dok je ostao lak za održavanje.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: lula je lagana, ali dovoljno čvrsta.
XS: 80mm
S: 90 mm,
M: 100 mm,
L: 110 mm,
XL: 120 mm.
DEDA SUPERZERO RS upravljač (karbon).
Deda mere se uzimaju sa krajeva (npr. upravljač od 400 mm mereno između osovina = upravljač od 420 mm od Deda).
Širina između osovina:
XS/S: 400 mm,
M/L: 420 mm,
XL: 440 mm. |
Grupa Sram Rival AXS E1 i merač snage Quarq |
RCR bicikl je opremljen kompletnom grupom SRAM Rival eTap AXS i Quarq meračem snage. Merač snage je neophodan za bicikliste koji žele da planiraju svoju obuku kako bi im pomogli da se poboljšaju.
Ukupna težina pogonskog sklopa: 3045 g sa meračem snage.
Elektronska grupa ima dve odvojene baterije (po jednu za svaki menjač). Možete da koristite SRAM aplikaciju da biste podesili svoj bicikl i pregledali podatke sa svojih vožnji. |
Pogonski sistem Sram Rival AXS E1 |
Ručica menjača: RIVAL ETAP AXS E1
Prednji menjač: RIVAL ETAP AXS E1
Zadnji menjač: RIVAL ETAP AXS E1 MAX 36T
Kaseta: RIVAL XG 1250 E1 10-36
Pogon: RIVAL E1 DUB PM 48/35T
Dužina ručice na veličini
XS/S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L: 175 mm.
Lanac SRAM RIVAL.
Elementi SRAM-a se lako zamenjuju, a linija Force i Rival su kompatibilne. |
Održavanje lančanika |
Redovno servisirajte lančanik, naročito ako vozite u teškim uslovima (po mokrim i / ili prljavim putevima).
Redovno održavanje će učiniti da lančanik duže traje.
Redovno proveravajte i lanac uz pomoć indikatora istrošenosti lanca,
koji je dostupan na našem sajtu. |
Životni vek pogonskog sklopa |
Prilikom kupovine bicikla, važno je uzeti u obzir i cenu njegovog servisiranja, naročito što se tiče pogona.
Podaci u nastavku su prosečni, dati su da biste stekli opštu predstavu o tome šta možete da očekujete. Oni će se, naravno, razlikovati, u zavisnosti od toga koliko vodite brigu o pogonu.
Prosečan životni vek dobro održavanog lanca je 5000 km.
Prosečan životni vek kasete je 10000–12000 km.
Slabo održavan lanac može iskočiti i tako oštetiti ram bicikla. |
Disk kočnice Rival E1 |
Disk kočnice Sram Rival E1 sa diskovima od 160 mm spreda i 140 mm pozadi.
Disk kočnice Sram Rival E1 su hidraulične. One vam omogućavaju progresivnije i snažnije kočenje od hidrauličnih kočnica sa sajlom.
Kočnice ćete morati da centrirate. Jednostavno postepeno kočite 20 puta pri maloj brzini (20 km/h), a zatim ponovite pri brzini od 30 km/h. Uradite to na obe kočnice.
Centriranje stvara više trenja između diska i pakni kočnice. |
Održavanje hidraulične kočnice |
Hidraulične kočnice funkcionišu uz pomoć zatvorenog kruga između poluge kočnice i kalipera.
Postoji crevo za održavanje zaptivke.
Vremenom ćete primetiti normalno slabljenje pritiska u crevu, što dovodi do smanjenja efikasnosti kočenja. Kada su vam kočnice previše meke potrebno je da obnovite sistem. To zahteva spoecijalan alat i znanje. |
Upozorenje i podešavanja |
Važno: nemojte nikad stiskati kočnice a da točak nije montiran, jer tako možete dovesti do slepljivanja pakni kočnica.
Ako rotor dodiruje pakne, evo kako da poravnate točak i kaliper:
- Popustite osovinu točka.
- Snažno kočite i istovremeno zategnite osovinu.
- Ako rotor i dalje dodiruje kočnice, uradite istu stvar i popustite kaliper.
- Ako ne možete da rešite ovaj problem, posetite neku od naših radionica. |
Karbonski točkovi Van Rysel VR 35 Tubeless Ready Sram XDR |
Par točkova VR 35 Carbon 700c [12k100 - 12k142]
Visina felne: 35 mm.
Karbonski naplatak sa kukama kompatibilan sa gumama bez unutrašnjih guma i cevastim gumama.
Kočnice:disk centerlock
Unutrašnja širina:22TC
Spoljašnja širina: 30 mm
Osovina:DT Swiss DT370 Classic
Telo kasete DT Swiss Ratchet LN: |
Gume Continental GP 5000S TR |
Gume Continental GP 5000S TR 28.Preporuka: prebacite gume na sistem tubeless uz ventil tubeless i tečnost koju dobijate uz ovaj bicikl.
Tubeless je udobnija i efikasnija varijanta, a gume možete i sami popraviti kada se malo probuše.
Naravno, uvek treba da nosite unutrašnju cev u priboru za popravku, u slučaju da dođe do malo većeg bušenja. |
Položaj |
15 mm RCR karbonska sedišna cev
145 mm Decathlon drumsko lagano sedište, ima kratak nos kako bi unapredilo stabilnost i ublažilo pritisak na oblast mekog tkiva.
Težina 250 g. |
Pedale |
Prodaje se bez pedala. |
Koju veličinu izabrati? |
Pogledajte tabelu geometrije rama bicikla.
Ako ste između dve veličine, kraći bicikl je bolji ako želite veću odzivnost i živahnost. Međutim, ako želite više udobnosti tokom vožnje na veće udaljenosti, bolje da uzmete veću veličinu. |