Sakrij filtere
Filteri 0
Poredaj po:
Filteri 0
MINI TRAMBULINA DEČJA
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
MINI TRAMBULINA DEČJA

DOMYOS

8753805

MINI TRAMBULINA DEČJA

6.499,00 RSD
Porez je uključen
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
  • MINI TRAMBULINA DEČJA
MINI TRAMBULINA DEČJA
VELIČINA :

Zalihe u prodavnici

Naši inženjeri proizvoda za bebi gimnastiku su kreirali ovu trambulinu kako bi pomogli deci da razviju psihomotorne sposobnosti i postanu samostalnija.

BENEFITI

Zaštita od udaraca

Okvir je prekriven penom debljine 20 mm.

Kompaktnost

Proizvod se može potpuno rasklopiti.

TEHNIČKE INFORMACIJE

Faze za postizanje dinamičke ravnoteže

Deca mlađa od 4 godine moraju naučiti da kontrolišu svoje telo i kreću se u svim zadatim pravcima, a zatim postepeno usavrše pokrete dok pomeraju stopala jedno pored drugog. U uzrastu od 4 godine, deca mogu da hodaju postavljajući jedno stopalo ispred drugog na gredi, koja je najmanje 1,5 puta šira od njihovih stopala.
U uzrastu od 6 godina, deca mogu da hodaju postavljajući pete pa prste na gredi koja je širine njihovih stopala.

Psihomotorni razvoj:

Psihomotorni razvoj deteta zasniva se na genetici, motoričkim i psihomotoričkim veštinama.
Proizvod može da utiče na psihomotorni razvoj deteta ako deluje u motoričkom domenu.
Ovaj motorički razvoj ima više važnih komponenti: šemu tela, dinamičku koordinaciju, ravnotežu, koordinaciju očiju i ruku, fine motoričke veštine i vremensku i prostornu strukturu.

Šema tela

Mapiranje tela je slika koju dete ima o svom telu, što mu omogućava savladavanje finijih pokreta, percepciju o svom telu i, uopšteno, svet o sebi. Prvo se razvija od osećaja i aktivnosti (telo koje se oseća aktivno je telo), a zatim se predstavlja i opisuje (crtanjem osobe).
Što je dete aktivnije, mapiranje tela je profinjenije i vreme i aktivnost su bolji.

KOORDINACIJA RUKE I OKA

Koordinacija ruku i očiju uključuje radnje koje im pomažu da ciljaju svim delovima tela: za najmlađu decu, praćenje staze, zatim ciljanje koristeći velike predmete i velike mete, šakama i stopalima, a zatim sticanje preciznosti dok ne postignu potpunu kontrolu nad pojedinačnim prstima: tapkanje, nizanje perli, pisanje.

Prostorno-vremensko strukturiranje

Prostorno-vremensko strukturiranje uključuje sve što je u vezi sa pozicioniranjem deteta u vremenu (pre/kasnije, ritmičke aktivnosti, dan/noć, godišnje doba itd.) i prostoru (ispred/iza, iznad/ispod, desno/levo itd.).

Korisničke informacije:

Ne čuvati direktno na tlu. Koristite zaštitnu podlogu kako biste sprečili oštećenje poda i zaštitili decu od mogućeg prskanja.